Om klubben » 2010 Referater » oktober
Referat fra bestyrelsesmødet d.27/10 2010
Fremmødt. Henriette, Morten, Ulla, Christina, Charlotte, Tina, Sussi og Carsten.

Ny bane: Der blev snakket en del om det sidste lag på den nye bane. Christina snakker med Henning ang. hans viden herom. Carsten m.fl. tager ud i andre klubber og kigger. Der har været lånt traktor og gravemaskine, så en mindre udgift til diesel betales. Carsten tager på banerne og lukker ned, aflæser strøm og tager spring ind.
Sponsorer: Hvis det er muligt, er vi på udkig efter en mand/kvinde som har lyst til at arbejde med sponsorarbejde…
Cafeteriet: Vi havde en snak om cafeteriets opgaver. Hanne og Sussi sørger for bemanding til stævner, indkøb (evt. handles i Tyskland) og kassebeholdning. Klubben kunne godt bruge lidt flere hænder til de praktiske opgaver. Charlotte har nogle forældre i sigte.
Pga. tidsmangel vil Morten få en hjælper på til kassér jobbet.
Munkebo rugbyklub vil gerne låne ridehus til vintertræning. Vi vil prøve at finde et passende tidspunkt for dette.
Ridehus: Carsten vil finde flamingo til siddepladserne i ridehuset. Til vinterstævner bruges Carstens skur som dommerskur. Alle bogstaver vendes.

Næste bestyrelsesmøde hos Carsten lørdag d.15/1 2011

Vel mødt