Medlemskab

kr. 150

Privat sponsor

kr. 150

Klubåret går fra 1. januar til 31. december.

Medlemskab giver adgang til brug af RIDObanen i Drigstrup, deltagelse i vores arrangementer og adgang til at starte stævner under Dansk Rideforbund.
Brug af ridehus og bane i Bregnør kræver tilkøb af facilitetskort.

Bliver du junior- eller seniormedlem af klubben i løbet af året, bliver dit kontingent korrigeret herefter.

Stævnemedlemsskab giver ret til at starte for RIDO til stævner under Dansk Ride Forbund. Ved deltagelse i RIDO’s stævner vil man ligestilles i betaling med ikke medlemmer. Medlemskabet giver ikke adgang til at benytte klubbens arealer på andre tidspunkter. Man har ikke stemmeret og er ikke valgbar til bestyrelsen.

Ønsker du at blive medlem så kontakt kasserer

Pia Mohr Damm

Mobil: 28 56 18 55 (gerne SMS)

E-mail: rido.pdamm@gmail.com

Vi skal bruge følgende oplysninger fra dig:

• Navn

• Adresse

• Tlf. nr.

• E-mail adresse

• Fødselsdag

Betaling af kontingent samt facilitetskort sker fremover via bankoverførsel til:
Nordfyns Bank reg. 6864 konto. 0001068454.