Om klubben » 2010 Referater » Bestyrelsesmøde juni 2010

Referat fra bestyrelsesmøde d.7/6   2010

Mødet blev afholdt hos Henriette. Fremmødt var Carsten, Ulla, Henriette, Charlotte, Morten og Tina

Stævne:   Ulla har styr på både dressur og springdommere. Carsten kontakter det firma som har sat mast op, ang. vejen som ikke er optimal, Carsten jævner ud hvor træ er fældet ved dressurbane, Charlotte kigger efter bordplade til springdommerskur og Tina har to barstole.
Er der nogle som har tid og lyst til at hjælpe til stævnet, så kontakt Henriette og Charlotte. Man vil blive skrevet ned på en liste og dermed modtage forplejning.
Bestyrelsen snakkede om en god ide at inviterer cafeterieudvalget til bestyrelsesmøderne.

Indkommende forslag:
1.Skal vi have sponsorer? 2. Reklamer på hjemmesiden?  3. Terrasse ved cafeteria?
Bestyrelsen snakkede om muligheden for skilte på faste mål og pris, til de sponsorer som ønsker dette. Reklamer på hjemmesiden evt. med billeder fra vores skønne omgivelser. Mulighed for at sponsorer popper op eller ruller over skærmen når man besøger hjemmesiden. Kiki kontaktes herom.
Terrasse foran cafeteria kunne være nogle fliser og evt. nye bord/bænk sæt.
Vi vil kontakte Bjarne ang. møder med kommune.
Der er ønske om et nyt spring. Bestyrelse har kigget på de fine muligheder fra print.

Også et ønske om på et tidspunkt at kunne tilmelde sig til forskellige arrangementer via sms over hjemmesiden. Kiki kontaktes herom.

Bestyrelsen var omkring ”Klubbens mål” hvor man kunne komme med sine ideer og tanker. Der blev nævnt flere gode og spændende ting som: Større ridehus, Flere medlemmer, Fokus på juniorer og blive en af områdets mest attraktive rideklubber.
Næste bestyrelsesmøde er d.12. august  kl.19.30 hos Ulla
                                            Vel mødt   Tina