Om klubben » 2011 Referater » Bestyrelsesmøde april
Referat fra bestyrelsesmødet d.13. april.

Fremmødt: Anita, Rikke, Henriette, Charlotte, Carsten og Tina
Afbud: Morten
Hjemmesiden: Skal være mere brugervenlig for nye ansigter, man skal nemt kunne finde praktiske oplysninger som, hvad koster et medlemskab og hvad kan Rido tilbyde sine medlemmer. Rikke tager en snak med Kiki ang. et link til dette og evt. en køb/salg kolonne på forsiden. Muligt med en mappe,hvor kun bestyrelsen kunne kigge og gemme.
Reklame for klubben i forskellige foreninger / indkøbssteder
Carsten, Rikke og Charlotte kontakter Carina for evt. samarbejde på længere sigt.
Hvis ridehus bookes med meget undervisning, kunne det være en mulighed at Rido lejer sig ind i andre haller også.
Generalforsamlingen 2012. Hvilke foredrag/personer kunne være spændende at få besøg af ????
Juniormøde d.6. maj kl.19.00 i klubhus.
Anita arbejder på nyt elektronisk regnskab.
Carsten kontakter OK benzin for benzinkort.
Kirsebærfestival d.16-17. juli: Er der opbakning fra klubben, melder vi os til.
Rytterfest: Kunne være hyggeligt evt. med pattegris ?
Markedsdag d.5.juni i ridehus. Kontakt Carsten for en stand.
Carsten anskaffer et glasskab til pokaler, som vil hænges op i klubhus om sommeren.

Næste møde d.11. maj kl.19.00 hos Henriette.
                                                        Vel mødt.